Schoonmaakonderhoud

Schone en hygiënische kantoorapparatuur

Bij een hygiënische en prettige werkplek hoort een schone kantoorapparatuur. Het reinigen van het apparatuur zoals printer, laptop, telefoon, toetsenbord, beeldscherm en de muis vermindert de verspreiding van bacteriën, verlengt de levensduur van apparatuur en zorgt voor blije medewerkers. Een schone en hygiënische werkruimte en kantooromgeving inspireert potentiële klanten. Het helpt bij het opbouwen van vertrouwen vanaf het allereerste begin van zakelijke transacties.

Zoals het gezegde luidt, reinheid komt naast goddelijkheid. Op dezelfde manier is een schone, hygiënische, en goed onderhouden werkruimte een belangrijke hoeksteen van het runnen van een succesvol bedrijf.

Het geeft potentiële klanten ook een indruk van efficiëntie en veel aandacht voor detail. Wat nog belangrijker is, is dat een schone, hygiënische en goed onderhouden werkplek de medewerkers ook inspireert om productiever en efficiënter te zijn.

Het hygiënisch houden van kantoor en kantoorapparatuur

De meeste ondernemers zijn zich echter nauwelijks bewust van het belang van een schoon en gezond milieu tot het moment dat de boel uit elkaar begint te vallen. Daarom moeten ondernemers of facility managers van grote bedrijven ervoor zorgen dat de kantoren en kantoorapparatuur op de werkplek regelmatig worden schoongemaakt en goed worden onderhouden.

Het schoon en hygiënisch houden van kantoor en kantoorapparatuur zal de medewerkers inspireren om het beste uit zichzelf te halen. Bovendien zal een schone en hygiënische werkomgeving vertrouwen geven aan zakenpartners.  Dieptereiniging schoonmaakonderhoud voor een schone hygiënischeHet geeft potentiële klanten ook een goede eerste indruk die het langst duurt. Het schoon en gezond houden van de werkplek is nog belangrijker wanneer een nieuwe medewerker op de werkplek arriveert. Wat de nieuwe werknemer ziet op de allereerste dag van zijn/haar dienstverband bij het bedrijf kan later zijn/haar mening vormen over de werkefficiëntie van het bedrijf

Hieronder staan ​​enkele van de economische belangen om van de werkplek een schone, hygiënische en goed onderhouden plek te maken voor zakelijk succes.

Merkverhoging

In het algemeen, consumenten en/of zakelijke klanten associëren een opgeruimde werkomgeving vaak met superieure producten en hoogwaardige service. Zo kunnen de inrichting en netheid van de werkomgeving en kantoorapparatuur een duidelijke boodschap afgeven aan klanten over wie en/of wat het bedrijf vertegenwoordigt. Potentiële klanten baseren hun mening over het hele productmerk (inclusief alle aangeboden producten en diensten) meestal op hoe de werkplek van het bedrijf eruitziet en aanvoelt. Voor veel consumenten betekent een schone en opgeruimde werkruimte een niveau van professionaliteit. Het stelt potentiële klanten in staat te weten dat de bedrijfseigenaar om het merkproduct van het bedrijf geeft. Daarom is het zo belangrijk om werkruimte schoon te houden. Het brengt de boodschap over dat uw bedrijf professioneel is en de klandizie van uw klanten waardig is. Laat een rommelige werkomgeving een potentiële klant er niet van weerhouden om zaken te doen met uw bedrijf.

Dieptereiniging schoonmaakonderhoud van Kantoren

Interesse in schoonmaakonderhoud

Om je kantoor en kantoorapparatuur, netjes en hygiënisch te houden, heb je zeker een professioneel schoonmaak- en onderhoudsbedrijf nodig. Hier komt Mijdas goed van pas.

U kunt bij Mijdas terecht voor de schoonmaak en het onderhoud van uw Hotelingang, hotelkamers, de lounge, bars, cafetaria, kantoorinrichting etc. Mijdas is goed bereikbaar en betaalbaar. Mijdas zorgt voor al uw schoonmaak- en onderhoudsverzoeken met een vleugje uitmuntendheid.

Productiviteit van medewerkers

De meeste medewerkers beschouwen hun kantoor of werkplek als hun tweede thuis. Daarom willen de medewerkers dat hun kantoor net zo schoon en netjes is als hun huis. Sommige werknemers willen zelfs dat hun kantoren beter worden onderhouden dan hun huizen. Met een dergelijke mentaliteit zouden medewerkers geïnspireerd en gemotiveerder kunnen worden om productief en efficiënt te zijn met een zeer schone en hygiënische werkplek. schone en hygienische kantoorEen ander interessant gegeven is dat werknemers gemiddeld acht uur per dag op kantoor of op hun werkplek doorbrengen. Om deze reden moeten kantoren en de werkomgeving schoon en hygiënisch zijn om werknemers comfortabel te maken tijdens het uitvoeren van hun werk. Onthoud dat werknemers een directe vertegenwoordiging zijn van het merk en de business van het bedrijf. Bovendien gebruiken de meeste bedrijven hun werknemers als marketingkanaal. Deze medewerkers praten met hun vrienden en familie over hun werk en promoten producten en diensten waaraan ze werken via verschillende socialemediaplatforms. Ervan uitgaande dat de kantoren en werkomgeving rommelig en slordig zijn, zullen de werknemers ongelukkig en ontevreden zijn met hun baan. Als zodanig is het minder waarschijnlijk dat ze deelnemen aan enige vorm van zakelijke promotie. Om nog maar te zwijgen van het feit dat hun productiviteit aanzienlijk daalt. Ze moeten dus comfortabel en gelukkig hun werk kunnen doen op een schone en hygiënische werkplek.

Welzijn van medewerkers

Op basis van onderzoekspublicaties heeft een schone en goed onderhouden werkplek een grote invloed op de algehele gezondheid van medewerkers, potentiële klanten en zakelijke bezoekers. Het is dus noodzakelijk om een ​​zeer schone en gezonde kantoor- en werkomgeving te behouden. Stoffige kantoorapparatuur, vuile vloerkleden of tapijten, evenals slecht onderhouden gestoffeerde kantoormeubelen kunnen luchtverontreinigend zijn en irriterend voor de luchtwegen veroorzaken als ze niet op de juiste manier worden behandeld. Door een schone en hygiënische kantoorruimte te houden, verkleint u de kans op ziekteverspreiding naar uw werknemers. Bovendien kan het desinfecteren en ontsmetten van gebieden die veel worden aangeraakt (deurknoppen, toetsenborden, printers, muizen, monitoren, apparaten en vuilnisbakken) de verspreiding van ziektekiemen verminderen.

Conclusie

Kortom, werkplekomgevingen, kantoren en kantoorapparatuur moeten een goed georganiseerd reinigingsregime volgen voor het bedrijf om zakelijk succes te behalen. Het reinigingsregime beschrijft alle reinigings- en onderhoudswerkzaamheden die moeten worden uitgevoerd.

Kantoorapparatuur Dieptereiniging en schoonmaakonderhoudMedewerkers moeten zich concentreren op hun werk om productief te zijn. Als zodanig zijn rommelige kantoren en een slordige werkomgeving contraproductief. Hoe eenvoudig het schoonmaakwerk ook mag lijken, het is ongepast om het schoonmaakwerk het werk van de arbeiders te laten hinderen. Dus hen belasten met schoonmaaktaken kan hun focus en motivatie voor hun hoofdtaken verminderen. Daarom moet de facility manager alle schoonmaaktaken voor het schoonmaak- en onderhoudspersoneel duidelijk specificeren. In plaats van werknemers te belasten met schoonmaaktaken, kan de facility manager werknemers trainen hoe ze het beste kunnen helpen een schone en hygiënische kantoorruimte te behouden.

Een onreine werkomgeving is een uitstekende voedingsbodem voor verschillende ziektekiemen en allergenen. Dit benadrukt duidelijk de noodzaak om het te allen tijde schoon te houden. Het specificeert ook de noodzaak om te investeren in een toegewijd schoonmaak- en onderhoudsbedrijf. De facilitair manager zou moeten overwegen om een ​​professioneel schoonmaakbedrijf in te huren dat letterlijk elk deel van de kantoren, kantoorapparatuur en de hele werkomgeving schoonmaakt. Dit is waar Mijdas in het hart komt. Mijdas is een schoonmaak- en onderhoudsbedrijf gespecialiseerd in algemene schoonmaak- en onderhoudsdiensten. Of het nu gaat om het reinigen en onderhouden van vloeren en tapijten, interieurreiniging, harde oppervlakken, gangen en portieken, muren, glazen deuren en ramen, toiletten en zelfs de buitenkant van het gebouw. De schoonmaakovereenkomst met Mijdas kan eenmalig zijn. Wanneer u helemaal tevreden bent met de schoonmaak- en onderhoudsdiensten van Mijdas, dan kunt u het bedrijf inhuren om uw kantoren wekelijks schoon te maken. De professionele medewerkers van Mijdas zullen al uw schoonmaak- en onderhoudswerkzaamheden met een vleugje uitmuntendheid uitvoeren.

Onze partners in schoonmaak en onderhoud

Organisaties waarvoor wij schoonmaakdiensten leveren zijn meer dan alleen onze klanten. We lopen en werken samen met onze klanten om het best mogelijke schoonmaak- en onderhoudsplan op te stellen. Als professioneel schoonmaak- en onderhoudsbedrijf denken wij mee met onze opdrachtgevers over het optimaliseren van het schoonmaak- en onderhoudsproces.

Onze specialiteiten in dieptereiniging sanitair en glasreiniging

Als schoonmaak- en onderhoudsbedrijf gelooft Mijdas dat elk schoonmaak- en onderhoudsproject specifieke expertise vereist. Daarom heeft Mijdas gecertificeerde schoonmaakspecialisten in dienst voor glasreiniging en -onderhoud.

Onze professionals zijn bekwaam in een specifiek vakgebied. Wanneer u uw schoonmaak- en onderhoudsprojecten uitbesteedt aan Mijdas, kunt u er zeker van zijn dat de klus professioneel naar uw zin wordt uitgevoerd.

Onze schoonmaakspecialisten kunnen de volgende schoonmaakdiensten met een vleugje uitmuntendheid uitvoeren. Ze omvatten, maar zijn niet beperkt tot het volgende:

Doelindustrieën
Offerte Aanvragen

Schoonmaakonderhoud
Tel: 0611654103
Email: info@mijdas.nl
Particulier aanvragen
Tel: 0626334234

Indusstraat 94,
3207AD Spijkenisse

 

KvK Number: 843 462 80
NEN gecertificeerd
LinkedIn
YouTube